Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa romeo 156 1.8 T.S 144hp не държи 90 гр..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa romeo 156 1.8 T.S 144hp не държи 90 гр..

    След смяна на термостата който явно трябва да държи 89-90 градуса колата продължава да е в диапазона 70-83-84 градуса и много рядко на място 90.. Пробвах с още един термостат проблема остава.. Системата е обезвъздушена както трябва.. промих всички калищаци преди наливането на нов антифриз в системата и монтирах новия термостат!

    Въпроса ми е дали може по някакъв начин да я накарам да си държи 90 градуса тази алфа ?

    пп. Температурата е непостоянна и варира..

    пп. Има и още.. Забелязвам че системата по някаква причина надува и тече антифриз на съединението което връща антифриза точно на казанчето.. Стегнато е здраво! От какво може да надува и дали има общо с варирането на температурата..?
    Last edited by murko; d.m.y г., 16:44.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp 1998 Мачкам IS-ки навсякъде и по всяко време

  • #2
    Аз на моята кола забелязах ,че загрява по-бързо от нормалното. Оказа се ,че надува маркучите на радиатора и на следващия ден здуха гарнитурата на главата. Омеши антифриза и маслото и Game Over. Така ,че за да си спокоен я закарай при хора ,които си разбират от работата.

    Comment


    • #3
      От това е. От това надува.Гарнитура, спукана глава и т.н.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Мотора загрява ли по-бързо от нормалното до тези температури,които споменаваш.Ако да се гласи за това,което са написали колегите,а теча има вероятност да е от това,че ако е издухала гарнитурата се е покачило налягането и скобата не издържа.Дано да не сме прави.
        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
          Мотора загрява ли по-бързо от нормалното до тези температури,които споменаваш.Ако да се гласи за това,което са написали колегите,а теча има вероятност да е от това,че ако е издухала гарнитурата се е покачило налягането и скобата не издържа.Дано да не сме прави.
          Колата загрява бавно.. ама бавно.. 10-15 мин до достигането на тези 70-80 градуса.. в маслото гледах 100 пъти няма балончета майонезки и бели отенъци.. както и антифриза си е чист на сълзва.. ! Други предположения.. дали може нещо запушено да има или ?

          Не сте прави колеги, колата докато е студена няма никакво налягане.. след като поработи час примерно тогава виждам че е капало по казанчето..
          Last edited by murko; d.m.y г., 18:44.
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp 1998 Мачкам IS-ки навсякъде и по всяко време

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от murko Покажи съобщение
            Колата загрява бавно.. ама бавно.. 10-15 мин до достигането на тези 70-80 градуса.. в маслото гледах 100 пъти няма балончета майонезки и бели отенъци.. както и антифриза си е чист на сълзва.. ! Други предположения.. дали може нещо запушено да има или ?

            Не сте прави колеги, колата докато е студена няма никакво налягане.. след като поработи час примерно тогава виждам че е капало по казанчето..
            Имах една кола, която почваше да тече от всички съединения около час след като я загася, сложих по две скоби и пак течеше.
            Нямаше мехурчета, нямаше смесване на течности.
            Смених гарнитурата и шлайфах главата и се оправи.
            Разбира се не е задължително да е така и при теб.
            Трябва да прецениш дали има нужда от такъв ремонт защото си е цифра.
            Тест за газове в антифриза, като начало.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:12.

              Comment


              • #8
                По-големите сервизи имат "инструмент" който показва дали в антифриза има наличие на изгорели газове,което може да значи само едно. Не взимат скъпо и бягай докато е време.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от murko Покажи съобщение
                  Колата загрява бавно.. ама бавно.. 10-15 мин до достигането на тези 70-80 градуса.. в маслото гледах 100 пъти няма балончета майонезки и бели отенъци.. както и антифриза си е чист на сълзва.. ! Други предположения.. дали може нещо запушено да има или ?

                  Не сте прави колеги, колата докато е студена няма никакво налягане.. след като поработи час примерно тогава виждам че е капало по казанчето..
                  Пуска ли се вентилаторът и кога точно?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Пуска ли се вентилаторът и кога точно?
                    Само веднъж помня че се пусна за много малко.. това след 15 мин работа на място показа 92-93 градуса и забръмча.. междо другото скобата само съм си мислел че е стегната, след стягането с нова скоба днес и след 60 километра нямаше и следа от теч..

                    Колега "nickgaidarov" Благодаря за полезната информация.. Ще се примиря въпреки че имах браво и след смяна на термостат закова на 90 градуса и загряваше точно за 5-10мин буквално бравока а струваше 18лв.. бравока 1.2 82 коня беше велик автомобил.. Та си мислех че след като дам 57лв за термостат за алфата и тя така ще се държи ама не.. Както и да е сигурен ли си че делението преди 90 е 80 градуса ?

                    Към колегата "Black Power" Предлагам да заличим полезните форуми и на тяхно място да оставим блог с инфо за сервизи ? Нали форума е за да се обмисли и прецени предварително за какво става дума.. Ходих с таз моита алфа по сервизи дадох един път пари за вал в Плевен 450лв с работата.. Един път 420 лв само за ТАМПОНИТЕ НА ДОЛНИТЕ НОСАЧИ и Обслужване на генератора.. След тези ремонти се оказа че само са ми взели паричките и дадох оооще 600лв за цял двигател + перфектен генератор! Е ако бях писал тук сигурно нямаше да дам грешни пари за безмислени ремонти при положение че колата гореше масло в несвяс! Лъгаха ме износен разпределителен вал не отваря клапана та правел картерно налягане и така бутало маслкото през ауспуха.. и След главоблъсканицата се оказа че трябва здрав не отварян цял мотор и след пълното разглабяне на стария цилиндрите имаха такъв ръб че ако беше на стената можеше си окачам зимното яке на него..

                    Форум - Едни очи ръце и крака и още един калабалък диваци срещали подобен проблем! Питаш,четеш и после си обръщаш джобовете!

                    пп. Благодаря на колегите които помогнаха явно няма повод за притеснения! Само ми потвърдете че делението преди 90 градуса е 80 !?
                    Last edited by murko; d.m.y г., 23:48.
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp 1998 Мачкам IS-ки навсякъде и по всяко време

                    Comment


                    • #11
                      Същия двигател при мен също загрява бавно.
                      В събота за около 500 км също не подмина 90 гр. Макар че обикновено стои на 90.
                      При скорост до 140 км/ч
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Да делението преди 90 градуса е 80.Като се замисля моята 156-ца рядко минаваше 90 градуса,главно стоеше между 80 и 90 на стрелката демек горе-долу,колкото на колегата.Щом е така значи най-вероятно нямаш проблем,карай и си свиркай,а за двигателя ако беше споделил тук щяхме дадем мнение и си си отговорил на въпроса,че нямаше да наринеш толкова пари на вятъра.
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment


                        • #13
                          Колега Murko, Запали мотора на студено и докато загрява пипай горната дебела тръба на радиатора. Ако тя бива продължително време студена и в даден момент рязко (за около 10 - 20 секунди) се загрява значително, вероятно термостатът е ОК. Ако тръбата се загрява бавно, означава, че термостатът не е читав и не затваря добре.
                          Ако след тази проба установиш, че термостатът е наред, добре е да направиш една диагностика за да се види, каква температура отчита ECU - то. Ако след отварянето на термостата тя е в границите 90 - 100 гр. всичко е наред. Тогава съпостави температурата отчитана от ECU -то и тази, която показва стрелката.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Разбирам колеги! Много ви благодаря отново за помощта и информацията! Сега ще продължа спокойно да се усмихвам тъпо отново преди да се кача и след това в италянската гордост, разбирате ме!
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp 1998 Мачкам IS-ки навсякъде и по всяко време

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от murko Покажи съобщение
                              Разбирам колеги! Много ви благодаря отново за помощта и информацията! Сега ще продължа спокойно да се усмихвам тъпо отново преди да се кача и след това в италянската гордост, разбирате ме!
                              Когато стрелката на температурата достигне до чертичката преди 90 градуса компа показва 83 градуса.Вентилатора се включва когато стрелката леко /около 2мм./ подмине 90 градуса.Термостата трябва да започне да отваря при 83 градуса.Так пише в дебелите книги за модела.Когато шофирам извън града стрелката на температурата се движи между 85 и 90 градуса независимо от външната температура и скоростта.Мисля ,че точно така трябва да се държи една изправна АР 156 1,8 ТС.
                              Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                              Ducati ST2

                              Comment

                              Working...
                              X